İş ve Teknoloji Haftası “&Now Business&Tech Week” için geri sayım başladı

Management Centre Türkiye (MCT), her yıl geleneksel olarak düzenlediği Pazarlama ve İnsan Kaynakları zirvelerini bu yıl “& Now Business&Tech Week” çatısı altında buluşturuyor.

Yepyeni bir konseptte ziyaretçilerini ağırlamaya hazırlanan “& Now Business&Tech Week”, dünya çapında konuşmacıların yer aldığı 250 oturum ve yaklaşık 10 bin kişinin katılımıyla 8-10 Mayıs 2018 tarihlerinde Volkswagen Arena ve Uniq İstanbul’da ziyaretçilerini ağırlayacak. 

Management Centre Türkiye (MCT) 25 yıllık deneyimini gelecek vizyonuyla birleştirerek merkezinde teknoloji olan, Pazarlama, Yönetim, İnsan Kaynakları kavramlarının iç içe geçtiği &Now’ı hayata geçirdi. &Now, 8-10 Mayıs 2018 tarihlerinde Volkswagen Arena ve Uniq İstanbul’da dünya çapında konuşmacıların yer aldığı 250 oturumda yaklaşık 10 bin katılımcıyı ağırlayacak. &NOW kapsamında; İnsan Kaynakları Zirvesi, Pazarlama Zirvesi, Gamechangers Ödülleri, Future of Work Zirvesi, Dijital Liderlik Zirvesi, Be Digital Deneyim Alanı, Rock&Tech Müzik Festivali, House of Talent Zirvesi gibi organizasyonlar düzenlenecek. Dünyanın lider isimlerinin bir araya geldiği ve geleceğin liderlerine yeni yetenekler kazandıracak &NOW ile iş dünyası gelecekle buluşma fırsatı yakalayacak. 

Pazarlama Zirvesi her zamankinden daha interaktif

&NOW kapsamında gerçekleştirilecek 18’nci Pazarlama Zirvesi, bu yıl da Peter Fisk’in başkanlığında, pazarlama dehalarını buluşturacak. Pazarlama dünyasında Silikon Vadisi girişimcilerinin aranan gurusu Ryan Holiday, 550 binin üzerindeki takipçisi ile LinkedIn tarafından pazarlama alanında bir numaralı isim olarak gösterilen Tom Goodwin, Davranış Stratejisti, Şimdicilik (Nowist) akımının öncüsü Max Mckeown, The Boston Consulting Group’un Kıdemli Eski Yönetici Ortağı, Medya ve Tüketici Ürünleri Grubu Kıdemli Küresel Danışmanı Antonella Mei-Pochtler, Wikibrands kitabının yazarlarından dünyaca ünlü Pazarlama Profesörü Mike Dover, Salesforce.com Pazarlama Analiz Bölüm Başkanı Mathew Sweezey, “Microsoft’un pazarlama dehası” olarak bilinen ve dünyadaki en iyi 50 kadın pazarlamacı arasında yer alan Microsoft Global Müşteri Bağlılığı Üst Düzey Yöneticisi Purna Virji, 2015’te en iyi pazarlama kitabı seçilen “When Digital Becomes Human”ın Yazarı Steven Van Belleghem, Girl Meets Dress Kurucusu Anna Bance, Digital Realty Asya Pasifik Pazarlama Direktörü Omer M. Wilson ve en beğenilen şirketlerin Yaratıcı Danışmanı Management Centre Türkiye CEO’su Tanyer Sönmezer katılımcılarla bir araya gelip, geleceği şekillendirecek bilgileri paylaşacaklar. 

İK Zirvesi’nin odağında robotlar, yapay zekâ ve dönüşüm var

2030’ların başında tüm dünyadaki mesleklerin yüzde 21’i ile yüzde 38’i arasında bir oranda çalışanların yerini robotlar ve yapay zekâ alacak. Bu kaçınılmaz değişime iş dünyasının nasıl hazırlanacağı, &NOW kapsamındaki en önemli etkinliklerden biri olan 23’üncü İnsan Kaynakları Zirvesi’nde tartışılacak. MCT Yönetim Kurulu Başkanı Alper Utku ve MCT Genel Müdürü Didem Gürcüoğlu Tekay eş-başkanlığında gerçekleştirilecek zirvede konuşmacılar arasında, liderlik ve çalışan performansı konusunda önemli çalışmalarıyla bilinen Complate Coherence Kurucusu ve CEO’su Dr. Alan Watkins de yer alacak. Zirvede; Liberationist, Change Leadership School CEO’su ve Yazar Gustavo Razzetti, The Boston Consulting Group Kıdemli Yönetici Ortağı Yves Morieux, Davranış Stratejisti ve Yazar Max Mckeown, Fütürist Yazar Richard Watson, Still Moving Kurucusu Debra Rowling, IE Business School Profesörü Steven D’Souza, Corporate Rebels’dan Pim de Morree ve Freek Ronner, Happy Sandpit Kurucusu ve Yazar Colin J. Browne, Yeniden Oluşum Tasarım Danışmanı Daniel Christian Wahl, Liderlik ve Diyalog Doçenti Megan Reitz, Ser in Motion Kurucusu Felicia Perseguer deneyimlerini aktaracaklar. 

İçerikle dolu 3 gün 

&NOW kapsamında; dünyanın en ünlü pazarlama, yönetim ve insan kaynakları uzmanlarını yöneticilerle bir araya getiren &NOW CEO Yemeği , gelecek vadeden girişimler, kurumsal firmalar ve en iyi teknoloji şirketlerini binlerce profesyonelle buluşturan Be Digital Deneyim Alanı, farklı pazarların en başarılı isimlerinin ödüllendirildiği Gamechangers Ödülleri, katılımcıları teknolojinin geleceğiyle tanıştıracak Dijital Liderlik Zirvesi, üniversiteli yetenekleri insan kaynakları profesyonelleriyle buluşturacak House of Talent Zirvesi, geleceğin iş dünyasına hazırlıklı olmak isteyen profesyonellerin bir araya geleceği Future of Work ve Rock & Tech Müzik Festivali katılımcılara unutamayacakları deneyimler sunacak.

Dijital pazarlamanın geleceği Webrazzi Dijital’de konuşuldu

Dijital pazarlamaya dair trendlerin birbirinden değerli konuklarla birlikte konuşulduğu Webrazzi Dijital, 11 Nisan Çarşamba günü Wyndham Grand İstanbul Levent Otel’de gerçekleşti.

İlerleyen teknoloji ile gelişen dijital pazarlama trendlerini gün boyu sahnesine taşıyan Webrazzi Dijital 2018, Türkiye’nin en önemli şirketlerinin pazarlama yöneticilerini, ajansları ve dijital dünyanın tüm etkili oyuncularını bir araya getirdi. 11 Nisan Çarşamba günü Wyndham Grand İstanbul Levent Otel’de gerçekleşen konferansta alanında uzman konuşmacılar yer aldı. 

Hepsiburada, İş Bankası, McKinsey & Company, Netmarble gibi önemli şirketlerden konuşmacıların yer aldığı Webrazzi Dijital 2018’de mobil uygulamalar, pazarlamanın geleceği, mobil oyun pazarı, mobil reklamlar, dijital trendler, içerik stratejisinin geleceği gibi konular ele alındı. 

Webrazzi Dijital 2018’de dikkat çeken konuşmalar

Tüm günü dijital pazarlama trendlerinin konuşulduğu Webrazzi Dijital 2018’de Hepsiburada CMO’su Yüce Zerey; “Next in Marketing: Ragnarok” sunumunda neden Ragnarok ismini kullandığını şöyle açıkladı: 

“Viking mitolojisinde “ragna” tanrıların düzenleyici gücü anlamına geliyor. “Rok”un ise alacakaranlığı temsil ediyor.” Ama kültürde bunun kıyamet günü olarak geçtiğini belirten Zerey, bu tanım ile pazarlama dünyasını yorumladı. 

Konuşmasına Thor fragmanı ile başlayan Yüce Zerey, şu anda süregelen bilgi bombardımanıyla birlikte pazarlama dünyasında kaotik bir ortam olduğunu belirtti. Pazarlama dünyasında tatmini zor müşteri ezberlenmiş taktikler ve seçenek bolluğundan da bahseden Zerey, gerçek anlamda pazarlamaya dair bir şeyler yapmanın önemini vurguladı. 

Webrazzi Dijital’in konuşmacıları arasında yer alan Türkiye İş Bankası Bireysel Bankacılık Pazarlama Müdürü Burak Sezercan, yeni ekonomide değer yaratmanın kaynağının dijitalleşme olduğunu söyledi. Sezercan; dijitalleşmenin internet, internet kullanımını sağlayan bilgisayarlar ve akıllı telefonlar gibi araçlar, büyük veri ve bu veriyi işleyen teknolojilerden oluştuğunu aktardı. Burak Sezercan, Türkiye’nin mobil bankacılığı hakkında da veriler paylaşarak, toplamda 36,2 milyon kişinin mobil bankacılığı kullandığını sözlerine ekledi. Konferansta Türkiye İş Bankası, Maximum Mobil uygulaması ve mağazalarda müşterilerin kasaya gitmeden alışveriş yapabilmelerini sağlayan Buy Buddy ile Benetton iş birliğiyle hazırladığı ürünü de tanıtıldı. 

Pazarlama dünyasında dijital trendlerin ele alındığı Webrazzi Dijital 2018‘de JWT Istanbul Yaratıcı Direktörü Sami Basut, Doğan TV Holding Dijital Medya ve Satış Grup Başkanı Haymi Behar ve paralimpik atlet Tuğçe Ergül, “Dijital TV’ler markalar için ne vadediyor?” oturumunda yer aldı. Elidor’un Blu TV’de yayınlanan “Bu Kızın Öyküsü” projesinin konuşulduğu oturumda markalı içeriklerin dijital platforma konumlanması sürecine değinildi. 

Konferansta, Ankara merkezli mobil reklam platfromu AppSamurai’ın kurucularından Emre Fadıllıoğlu, mobil reklam harcamalarının ne kadarının gerçek kullanıcı için harcandığına dair önemli bilgileri dinleyicilere aktardı. Fadıllıoğlu, 2018’de, mobil uygulamalardaki sahte reklamların bedelinin, 2 milyar dolar gibi büyük bir meblağ olduğunu belirttti. 

Webrazzi Dijital’de McKinsey & Company’de Dijital Lider olarak görevini sürdüren Sertan Eratay; “yıkıcı iş modellerinin klasik iş modellerinin yerini aldığını bir dönem içindeyiz” diyerek, günümüzde tasarım odaklı düşünce sisteminin hakim olduğunu belirtti ve tasarıma yatırım yapan şirketlerin 10 yıllık bir periyotta ortalamanın üstünde bir kazanç getirdiğini ekledi. 

Konferansın konuşmacıları arasında yer alan Netmarble Genel Müdür Yardımcısı Aras Şenyüz ise hem Türkiye hem de dünyadaki mobil oyun pazarı ile ilgili veriler paylaştı. Mobil oyunun Nokia telefonlarındaki Snake oyunu ile hayatımıza girdiğini belirten Şenyüz, dünya mobil oyun pazarının 2017 yılında yüzde 27 büyüdüğünü belirtti. Şenyüz; pc oyunlarında yaş ortalamasının 18 olduğunu söyleyerek, mobil oyunlara bakıldığında yaş ortalamasının artığını ve ortalama 26 yaşa çıktığını belirtti. 

Yeni girişimler de sahnedeydi

Webrazzi Dijital 2018’de yeni girişimler de sahnede yer alarak tanıtımları yapma fırsatı buldu. Bu girişimlerden biri de benzer konularda konuşmak isteyenleri buluşturan Smopin oldu. Smopin’i kurucu ortaklarından Emir Emanetoğlu anlattı. 

Webrazzi Dijital 2018’de tanıtılan girişimlerden biri de tüketici araştırmaları hizmeti sunan Uservision’dı. Uservision’ı kurucu ortaklarından Batukhan Taluy anlattı. Yaptığı anketlerle odak gruplarını hedefleyen Uservision, birçok sektörden müşterilere sahip bir şirket. 830 kullanıcıdan iç görü toplayan Uservision’dan bugüne kadar yardım alan firmalar arasında Domino’s, Milliyet, Türk Telekom ve Hopi gibi isimler yer alıyor. 

Stroomly’nin destekçi; İş Bankası, AppSamurai, hepsiburada.com, CC Media, Netmarble Türkiye, Protranslate, Bloomberg Businessweek, Harvard Business Review gibi kuruluşların sponsor olarak yer aldığı Webrazzi Dijital’de katılımcılar, yeni girişimlerle tanışma fırsatı da yakalayarak networking imkanına sahip oldu.

Markanızın hikayesini anlatmanın ve hedef kitlenizle bağ kurmanın etkili yolu Stroomly Türkiye’de

Her büyüklükte işletmenin kullanımına uygun bir PR ve online basın odası servisi olan Stroomly Türkiye’de. Londra merkezli bir şirket olan Stroomly, iletişim ajanslarının ve şirketlerin basın odası, basın bülteni ve marka hikayelerini kolayca oluşturmalarına olanak sağlıyor.

PR çalışmalarını güçlendirmeye ve gazeteciler, yatırımcılar, kanaat önderleri, iş ortakları, çalışanlar ve müşteriler ile daha güçlü ilişkiler geliştirmeye yardımcı olan PR ve online basın odası servisi Stroomly, Türkiye’de yayın hayatına başladı. 

Markaların uygun maliyetlerle online basın odaları oluşturmalarına ve güncellemelerine imkan sağlayan Stroomly’de basın bültenleri, sosyal diyaloglar, fotoğraflar, sunumlar hızlıca ekleniyor. Basın bültenleri arama motorlarına uygun optimize ediliyor ve bültenler sosyal ağlarda kolayca paylaşılarak mobil cihazlarda okunabiliyor. 

Basın bültenlerini içerik yönetim sistemi içinde arama motoruna uygun olarak optimize eden Stroomly, müşterilerine özel bir basın odası tasarlıyor ve basın bültenlerini güncelliyor. İşletmeler Stroomly yazılımı sayesinde basın odalarını, basın bültenlerini ve markalarının hikayelerini kolayca oluşturabiliyor. Stroomly, başta startuplar olmak üzere şirketler için online basın odası oluşturulmasının da hedef kitleye ulaşma fırsatı yarattığı düşünülerek oluşturulmuş bir basın odası yönetimi yazılımı olarak dikkat çekiyor. 

Stroomly’nin avantajları 

Kurulum kolaylığı, yeni nesil teknoloji, seo uyumlu tasarım ve yazılım, mobil uyumluluk, entegrasyon gibi önemli avantajlara sahip olan online basın odası yönetimi yazılımı olan Stroomly’de farklı ülkeler için farklı dillerde basın odaları hazırlanabiliyor, her ülke için farklı dillerde farklı basın bültenleri yayınlanabiliyor. Şirketinizin hikayesini anlatmak ve sürdürülebilir marka iletişimi için her büyüklükte işletme ve PR ajansı için hazırlanmış PR ve online basın odası yönetimi yazılımı olan Stroomly web sitesine https://stroomly.com/tr/adresinden ulaşabilirsiniz.

Türkiye’nin en etkili dijital konferansı Webrazzi Dijital, 11 Nisan Çarşamba günü gerçekleşecek

Dijital sektörün öne çıkan isimlerini bir araya getirecek olan Webrazzi Dijital, 11 Nisan 2018 Çarşamba günü Wyndham Grand İstanbul Levent’te gerçekleşecek.

Dijital dünyanın markalara ve tüketicilere sunduğu yeni iletişim stratejileri ve pazarlama kanalları gibi birçok konunun ele alınacağı Webrazzi Dijital konferansında alanında uzman isimler buluşacak. 11 Nisan Çarşamba günü Wyndham Grand İstanbul Levent’te gerçekleşecek olan konferansta dijital pazarlamanın markalar için önemi ve yeni dijital pazarlama trendleri konuşulacak. Webrazzi Dijital, tüm bunları ele almanın yanında kullanıcı deneyiminde de en başarılı dijital işleri katılımcılarla buluşturacak. 

Webrazzi Dijital, ilerleyen teknoloji ile gelişen dijital pazarlama trendlerini tüm gün sahnesine taşıyacak. Gün boyu sürecek konferans, Türkiye’nin en önemli şirketlerinin pazarlama yöneticileri, ajansları ve dijital dünyanın tüm etkili oyuncuları bir araya getirecek. 

Alemşah Öztürk ve YouTuber Oğuzhan Uğur Webrazzi Dijital 2018’de

Webrazzi Dijital’in bu yılki konuşmacıları arasında 4129Grey’in Chief Happiness Officer’ı Alemşah Öztürk ve kısa sürede fenomen olan YouTuber Oğuzhan Uğur yer alıyor. Bilgisayar mühendisliği mezunu, ilk şirketini 20, ikinci şirketini 25 ve 41?29’u 30 yaşında kuran Alemşah Öztürk, dijital dünyanın önemli isimleri arasında yer alıyor. Alemşah Öztürk; WPP’nin 2012 yılında çoğunluk hissesini satın aldığı 41?29!, 2015 yılında reklam ajansı Grey’in İstanbul ofisiyle birleşerek 4129Grey adını alınca Chief Happiness Officer olarak kariyerini sürdürmeye devam etti. Önceki yıllarda farklı Webrazzi konferanslarında da konuşmacı olarak yer alan Alemşah Öztürk, Webrazzi Dijital’de dijital dünya trendleri, dijital alandaki pazarlama uygulamalarının adaptasyonuna dair bir konuşma gerçekleştirecek. 

Özgün içerik üretimleriyle birlikte her yıl tekil ziyaretçi sayısını da artırmaya devam eden Onedio platformu, son zamanlarda Oğuzhan Uğur’un programı Pinç ile video dünyasını adeta kasıp kavurdu. Ciddi konuları esprili bir dille anlatan Oğuzhan Uğur, Pinç’in birçok farklı kesim tarafından izlenmesine olanak sağlayan bir YouTuber. Onedio’nun en sevilen programlarından Pinç’in sunucusu, aynı zamanda müzisyen Oğuzhan Uğur da içerik stratejinin gelecekteki konusu hakkında konuşmak üzere Webrazzi Dijital 2018’de konuşmacı olarak yer alacak. 

Bu yıl Webrazzi Dijital, 2017 yılının Webrazzi Ödülleri’nde “Yılın En Başarılı YouTube Kanalı” ödülünün sahibi olan Onedio‘yu da içerik stratejileri hakkında konuşmak üzere misafir edecek. Onedio ekibinden, Onedio’nun kurucusu Kaan Kayabalı ile Videodan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Samet İnanır da konferansta konuşmacı olarak yer alacak. 

Dijital dünyanın önemli isimlerinin yer alacağı Webrazzi Dijital’in tüm konuşmacıları şu şekilde olacak:

Alemşah Öztürk – 4129 Grey, CEO 
Yüce Zerey – Hepsiburada, CMO 
Berk İmamoğlu – Seslenen Kitap, Kurucu 
Eren Koçyiğit – Next Big Thing, Kurucu 
Emre Fadıllıoğlu – AppSamurai CEO 
Haymi Behar – Doğan TV Holding, Dijital Medya ve Satış Grup Başkanı 
Burhan İnegöl – Doğuş Yayın Grubu, Digital Technologies Director 
Aras Şenyüz – Netmarble, Genel Müdür Yardımcısı 
Sarper Danış – Hype, Kurucu 
Kaan Kayabalı – Onedio, Kurucu 
Samet İnanır – Onedio, Videodan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı ve Müzisyen 
Oğuzhan Uğur – YouTuber 
Batukhan Taluy – User.vision, Kurucu 
Baran Berkay Barakçin – Datapare, Yazılım Geliştirici 
Burak Çaplı – Epixel, Kurucu 
Burak Sezercan – Türkiye İş Bankası, Bireysel Bankacılık ve Pazarlama Müdürü 
Kerem Kalkancı – ProTranslate, Kurucu 
Emir Emanetoğlu – Smopin, Kurucu 
Özge Kılıç Güler – Asus, SYS İş Birimi Ülke Müdürü 
Ozan Eyidoğan – Red Bull, Head of Sports & Events 
Gökhan Kazar – ESL Gaming, Yönetici Ortağı 
Gamze Öztoygar Masia – Unilever, Pazarlama Direktörü 
Atakan Demirci – OMD, Head of Digital 
Banu Barbarosoğlu – Sahibinden.com, Reklam ve Satış Genel Müdür Yardımcısı 
Tuğçe Erül – Hopi, Pazarlama ve İş Geliştirme Direktörü 
Taylan Koru – Mindshare, Dijital Direktör 
Rima Erdemir – Medyanet, Genel Müdür 
Zeynep Taptık Bilgen – Netcom Medya, Kurucu Ortak 

Webrazzi Dijital’in sponsorları arasında İş Bankası, AppSamurai, hepsiburada.com, CC Media, Netmarble Türkiye, Protranslate, Bloomberg Businessweek, Harvard Business Review, Stroomly gibi kuruluşlar yer alıyor.

Blockchain Venture Summit konferansı gerçekleşti

Blockchain konusunda önemli isimleri ağırlayan ve bu yıl Webrazzi tarafından ilk kez düzenlenen Blockchain Venture Summit, 28 Mart Çarşamba günü Wyndham Grand İstanbul Levent’te gerçekleşti.

İnternet ve teknoloji alanında Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri inceleyerek analiz eden ve değerli konuları yıl boyunca düzenlediği etkinliklerine taşıyan Webrazzi, bu yıl ilk kez blockchain ve kripto para ekosistemindeki yatırımcıları, uzmanları ve profesyonelleri bir araya getiren Blockchain Venture Summit konferansını düzenledi. 28 Mart Çarşamba günü Wyndham Grand İstanbul Levent’te gerçekleşen konferansta ICO ekosistemi, bitcoin ve dijital varlıkların önemi, blockchain teknolojisi ve yatırımları masaya yatırıldı, günümüz girişimlerine dair akıllara takılan sorular cevap buldu. 

Blockchain Venture Summit, Cointopia’nın kurucusu Charles Yim’in ICO sunumu ile başladı. Konferans için Silikon Vadisi’nden İstanbul’a gelen Charles Yim, konuşmasına ICO ekosistemindeki bir yıllık süreçteki artışa dikkat çekerek başladı. Başarılı bir ICO için gerekli özellikleri sıralayan Yim, en önemli maddenin ürün yani fikir olduğunu belirtti. Charles Yim, sahnede kaldığı 20 dakikalık sürede düzenlenen ICO’nun yeteri kadar fon toplayabilmesi için etkili ve başarılı bir geliştirici ekibin olması gerektiğini ve geliştirici ekibin kalitesinin, ürüne ait teknolojinin de kalitesini belirleyeceğinden söz etti. 

Blockchain Venture Summit’in en önemli konukları: Bobby Lee, Dilip Rao ve Eddy Travia oldu

Blockchain Venture Summit etkinliğinin öne çıkan isimleri arasında yer alan Bitcoin Vakfı Yönetim Kurulu Üyesi Bobby Lee, bitcoin ile hem kardeşi aynı zamanda litecoinin yaratıcısı olan Charlie Lee sayesinde tanıştığını belirterek sözlerine başladı. Varlık sahiplenmelerinin tümünün günümüzde kişinin kimlik bilgisine bağlı olduğunu ve bu nedenle de her zaman üçüncü bir güven mekanizmasına ihtiyaç olduğunu belirten Bobby Lee, itibari para birimlerinde dahi varlığın asıl sahibi parayı basan devlet olduğunu ve banknot sayesinde bu değeri kişiye devrettiğini anlatarak mevcut sistemin kimlik üzerinden nasıl işlediğini açıkladı. Bobbly Lee, bitcoin ve beraberindeki diğer tüm kripto paraların temelde bu güvenlik mekanizması içinde çalıştığını anlatan Lee, konuşmasında özellikle bitcoin üzerinde durarak, bitcoinin bir süre sonra merkez bankalarının rezerv para birimi haline geleceğini de sözlerine ekledi. 

Konuşmasında ICO’ların şu anki durumlarını ve geleceğini anlatan Coinsillium CEO’su Eddy Travia, ICO’ların bugünkü durumu ve geleceği hakkında merak edilenleri aktardı. 2016 yılında blockchain teknolojisinin medyada kendine daha fazla yer bulmasıyla yükselişe geçtiğini belirten Travia, yeni ekonomik sistemin artık kripto paralar üzerine odaklandığının altını çizdi. ICO tarafındaki zorlukların da üzerinde duran Travia, güvenlik sorunlarını, riskin getirdiği baskıları ve yeni odak noktalarını örneklerle açıkladı. 

Blockchain Venture Summit sahnesinde son olarak Ripple’ın Yenilikçi Altyapıdan Sorumlu Küresel Başkanı Dilip Rao konuştu. Rao, sınır ötesi bankacılık işlemlerinde karşılaşılan sorunlara çare olmak için ortaya çıkan Ripple’ın sistemini anlatmadan önce sınır ötesi fon transferi işlemlerin nasıl gerçekleştiğinin anlaşılması gerektiğini belirtti. Rao, varlıkları Almanya’dan Türkiye’ye transfer etmek söz konusu olduğunda, iki ülkede de faaliyet gösteren bir banka aracılığıyla ve bankalar arası birçok kayıt defterinde işlemlerin yapılması gerektiğini belirtti. Dilip Rao, Ripple’ın geliştirdiği sistemde, bankaların tek bir kayıt defterini paylaştıklarını ve varlıkların transferinin onaylanması, transfer ile ilgili mesajlaşma veya notlar gibi bankalardan gelen ihtiyaçlara cevap olması için ana blockchain yanında ikincil bir katman ile çözüm ürettiklerini anlattı. Ripple’ın bankalar için geliştirdiği xCurrent sistemi ile sadece mesajlaşma ve itibari para birimlerinin transferini gerçekleştirebileceğini ancak yakında gelecek olan güncelleme ile bankalara para birimi olarak XRP seçeneğinin de sunulacağını sözlerine ekledi. 

Blockchain Venture Summit’te öne çıkan konular

Blockchain Venture Summit’te, “Understanding Blockchain and Beyond” oturumunda kapsamlı bir bilgi aktarımı gerçekleştirildi. Moderatörlüğünü Bahçeşehir Üniversitesi’nden Bora Erdamar’ın üstlendiği oturumda; Colendi’den Furkan Kamacı, IOV‘den Isabella Dell ve Cobinhood’dan Wei-Ning Huang konuşmacı olarak yer aldı. Blockchain teknolojisinin geleceğinin konuşulduğu oturumda Furkan Kamacı, blockchain’in güvenilirlik açısından gelecekte tercih edileceğini belirtirken, blockchainin amacının kişinin kendi datasını yaratması olduğunu söyledi. Kamacı, Blockchain sayesinde gelecekte herhangi bir web sitesine girildiğinde şifre ve kullanıcı adına gerek kalmayacağını söyledi. IOV’den Isabella Dell ise kriptografinin kırılmazlığından söz ederek, blockchain teknolojisinin güvenilirliğini ve öznelliğini vurguladı. Cobinhood’dan Wei-Ning Huang ise blockchain teknolojisinin IoT cihazları için de güvenliği sağlayacağını belirtti. 

Blockchain Venture Summit’te sahne alan konuşmacılardan biri olan Ravi Kurani, merkezi olmayan ekonomiye giden yollarını detaylı bir şekilde aktardı. Earlybird Ventures şirketinin Blockchain Yatırımcısı Ravi Kurani, Earlybird’ün yatırımları hakkında da bilgiler vererek, şirketinin Bigchain ve ShapeShift gibi çözümlerin ilk yatırımcıları arasında yer aldığını paylaştı. 

IEG CEO’su Stefan Heilmann, Blockchain Venture Summit sahnesinde yaptığı konuşmada blockchainin kurumsal ve daha transparan olması gerektiğini belirtti. Heilmann, IEG Blockchain Fund kapsamında blockchain topluluğunun daha kurumsal bir hale getirmek üzere çalıştıklarını söyledi. 

Blockchain Venture sahnesine çıkan projeler

Blockchain ekosisteminin nabzının tutulduğu Blockchain Venture Summit sahnesinde 15 proje ön plandaydı. Konferansta dikkat çeken yerli ve yabancı projeler şu şekilde: BEX, BoredButton, Cafecoin, Colendi, IOV, Joint Ventures, Kimlic, Loyakk, Membrana, Patron, Spotcoin, Tolar, Trusted Health, SprintX, Coiny.

Netpoint Digital, Blockchain Venture Summit konferansına destek veriyor

Netpoint Digital, blockchain ve kripto para ekosistemindeki yatırımcılar, uzmanlar ve profesyonelleri buluşturacak olan Blockchain Venture Summit konferansına destek veriyor.

İnternet ve teknoloji alanında Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri inceleyerek analiz eden teknoloji bloğu Webrazzi’nin bu yıl ilk kez düzenleyeceği Blockchain Venture Summit konferansının destekçileri arasında Türkiye’nin ve dünyanın önde gelen markalarına dijital pazarlama ve PR hizmetleri sunan Netpoint Digital de yer alıyor. 28 Mart Çarşamba günü Wyndham Grand İstanbul Levent’te gerçekleşecek olan etkinlikte, blockchain ve kripto para ekosistemindeki yatırımcılar, uzmanlar ve profesyoneller bir araya gelecek. Blockchain teknolojisinin önümüzde açabileceği yeni ufukların tartışılacağı konferansta, günümüz ICO‘larına dair akıllara takılan sorulara da yanıt aranacak. 

Bobby Lee, Dilip Rao ve Eddy Travia da Blockchain Venture Summit’te

Blockchain Venture Summit etkinliğinin öne çıkan isimleri arasında Bitcoin Vakfı Yönetim Kurulu Üyesi Bobby Lee, Ripple’ın Yenilikçi Altyapıdan Sorumlu Küresel Başkan görevini üstlenen Dilip Rao ve Londra merkezli Coinsilium şirketinin kurucu ortaklarından ve şirketin CEO’su Eddy Travia yer alıyor. Konferansta; Bobby Lee, kripto para ekosistemi ile ilgili fikirlerini ve bu sektördeki gelecek projelerini paylaşacak. Dilip Rao, Ripple altyapısı ile bankaların nasıl çok daha düşük maliyetler ile sınır ötesi varlık transferi gerçekleştirebileceklerinin detaylarını paylaşacak. 2016 yılında TEDx IE Madrid’te de blockchain devrimi isimli bir konuşma yapan Eddy Travia, bu kez İstanbul’da deneyimlerini aktaracak. 

Netpoint Digital ajans başkanı Aslı Özyağmur Buyurgan Blockchain Venture Summit işbirliği için şunları söylüyor; 

Düzenlediği W.E-Ticaret, W.Dijital, W.Developer, W.Fintech, W.Summit etkinlikleri ile Türkiye’de dijital ekosistemin en önemli etkinliklerini düzenleyen Webrazzi ile uzun yıllardır süren iş birliğimiz 2018 yılında da devam ediyor. Webrazzi, geçtiğimiz aylarda yayına aldığı blockchain odağındaki İngilizce yayını Bitrazzi‘nin hayata geçmesiyle birlikte yeni bir döneme imza atıyor. Blockchain ve kripto para girişimcilerini, bu alanlara ilgi duyan yatırımcıları ve blockchain teknolojisini erkenden kullanmayı hedefleyen şirketleri ağırlayacak olan Blockchain Venture Summit‘in ilki İstanbul’da gerçekleşecek. Bu sürece hem Türkiye’de hem de UK’de destek veriyor olmaktan dolay mutluyuz. Arda Kutsal’a değerli işbirliğinden dolayı teşekkür ediyoruz. 

Blockchain Venture Summit konferansında Webrazzi’ye destek vermeyi sürdürecek olan Netpoint Digital, Londra ve İstanbul ofislerinde markalara dijital pazarlama hizmetleri sunuyor. 

Basın bülteni içeriklerini arama motorlarına uyumlu bir şekilde hazırlayan Netpoint Digital, online görünürlük kazandırma anlamında şirketlere ve startuplara haberlerinin görünürlüğü için performans odaklı çözümler üretiyor ve şirketlerin haberlerini sadece basın mensuplarına göndermekle kalmayıp, içeriklerin internet ortamında da yayınlanmasını sağlıyor.

Webrazzi E-Ticaret’18 Konferansı gerçekleşti

Türkiye ve Dünya’da e-ticaretin nabzının tutulduğu Webrazzi E-Ticaret 2018, 7 Mart Çarşamba günü Wyndham Grand İstanbul Levent otelde gerçekleşti.

Gün geçtikçe önem kazanan e-ticaret sektöründeki nabzın tutulduğu Webrazzi E-Ticaret 2018, 7 Mart Çarşamba günü Wyndham Grand İstanbul Levent’te gerçekleşti. Değeri her gün biraz daha artan e-ticaret sektörü hakkında her şeyin konuşulduğu konferansta, alanında uzman konuşmacılar, katılımcıların merak ettiklerini, deneyimlerini paylaştı. 

LC Waikiki, Fjord, BiSu, EY Türkiye, Facebook, n11, Alibaba.com, Marks & Spencer, HepsiExpress gibi sektörün önemli şirketlerinden konuşmacıların yer aldığı Webrazzi E-Ticaret 2018’de e-ticaret, perakendede yaşanan dijital dönüşüm, dünyadaki yeni e-ticaret mutfağı konuşuldu. Konferans’ta Webrazzi editörü Buğra Ferah’ın sorularını yanıtlayan LC Waikiki E-Ticaret Müdürü Salih Yılmaz ve Marks & Spencer / GAP / Banana Republic’in E-Ticaret ve CRM Müdürü Kaan Çelikmen’in yer aldığı oturumda, perakendenin e-ticaret dönüşümü, şirketlerin e-ticaret alanında yaptığı geliştirmeler, yatırımlar ve satışlar konuşuldu. LC Waikiki E-Ticaret Müdürü Salih Yılmaz, global odaktaki yeni e-ticaret sitesi lcw.com web sitesini ilk kez Webrazzi E-ticaret 2018’de açıkladı. 

Webrazzi E-Ticaret 2018’de e-ticarette lojistiğin önemine de yer verildi. Hepsiburada‘nın teslimat girişimi HepsiExpress‘in Genel Müdürü Umut Aytekin; e-ticaret lojistiğinde depo yönetimi, dağıtım ve iadeler olmak üzere üç kritik alandan söz etti ve e-ticaretin klasik perakendeden farkını, B2B’den B2C’ye geçişi, doğru yetkinliklerin bağlı olduğu unsurları aktardı. 

Konferansta büyüyen e-ticaret sektörünün, Türkiye ekonomisine faydasını açıklayan e-ticaret platformu n11.com’un Strateji ve Planlamadan Sorumlu Yürütme Kurulu Üyesi Yu-Shik Kim, e-ticaret ekosisteminin nasıl büyütülebileceğini ve Türkiye’nin internet kullanıcısı, ödeme ve lojistik altyapısı gibi itici güçleriyle e-ticaret pazarında dikkat çektiği ve büyük bir potansiyel barındırdığını belirtti. 

EY Türkiye’nin Perakende Lideri Özge Gürsoy yaptığı konuşmada; perakendede yaşanan dijital dönüşüm üzerinde durdu. Dünyadaki örneklerin Türkiye’deki yansımasına değinen Gürsoy, dünyada dijital bir dönüşüm içinde olan perakendenin online ve offline dinamiklerini ele aldı. dijitalleşmenin perakendeyi etkilediğini ifade eden Özge Gürsoy, dijitalleşmenin perakendeyi de etkilediğini ifade etti. Gürsoy e-ticarette en hızlı büyüyen kategorinin yiyecek ve içecek olduğunu belirtti. 

Webrazzi E-Ticaret 2018‘e katılan BiSu kurucusu Ergin Üner, GazeteEkmekSüt kurucusu Sonay Berktaş ve Unilever E-Ticaret Müdürü Emre Yusufoğlu, FMCG sektörüne yönelik Webrazzi editörünün sorularını yanıtladı. BiSu‘nun kurucusu Ergin Üner, 2017 yılında 100 bin adet satılan ürünün bu yıl iki katına çıktığını ve cironun da bir buçuk yılda 8 katına yükseldiğini belirtti. GazeteEkmekSüt‘ün kurucusu Sonay Berktaş ise ürünlerin sabah yedi buçukta teslim edildiğini, yeni nesil toplu konut projelerinde kapıcı bulunmadığı için böyle bir platforma ihtiyaç duyulduğunu sözlerine ekledi. Unilever’den Emre Yusufoğlu ise 150’den fazla ülkede faaliyet göstermelerinin Unilever’in Türkiye’de önünü açtığını, en doğru e-ticaret için tüm departmanların bir arada çalışması gerektiğini belirtti. Fjord’un İş Tasarım Direktörü Selim Aykut’un yaptığı konuşmada küresel dünyada perakende ve e-ticaret konusunu ön plandaydı. Selim Aykut, teknolojinin 10 yıllık geçmişini örnek göstererek, teknoloji trendleri ve yeni ödeme yöntemlerini ele aldı. 

Aykut, konuşmasında yüz tanımanın ödeme yöntemlerine konumlanmasına değindi ve sektörde deneyim tasarımının önemine dikkat çekti. 

Türkiye İş Bankası, n11.com, hepsiexpress, CC Media, netmarble Turkey, Bloomberg Businessweek, Harvard Business Review, Netpoint Digital gibi kuruluşların sponsor olarak yer aldığı Webrazzi E-Ticaret konferansında katılımcılar, yeni girişimlerle tanışma fırsatı da yakalayarak networking imkanına da sahip oldu. 

Webrazzi E-Ticaret 2018’in ardından bu yılın Webrazzi konferanslarının programı şu şekilde: 

– Webrazzi Dijital 2018, 11 Nisan Çarşamba 
– Webrazzi Summit 2018, 17 Ekim Çarşamba 
– Webrazzi Developer 2018, 15 Kasım Perşembe 
– Webrazzi Fintech 2018, 12 Aralık Çarşamba 

2018 yılı boyunca gerçekleşecek tüm Webrazzi konferanslarına Webrazzi PASS ile katılabilir, indirimli fiyat avantajından yararlanabilirsiniz. Dilerseniz havale dilerseniz de online olarak kredi kartınızla ödeme yapabileceğiniz Webrazzi Pass’e; 1, 2 veya 3 adet satın alırsanız birim fiyatı 2.750 TL, 4 ve üzeri adetler içinse birim fiyatı 2.500 TL’den sahip olabilirsiniz.

Webrazzi E-Ticaret Konferansı 7 Mart Çarşamba günü gerçekleşecek

Türkiye ve Dünya’da e-ticaretin nabzının tutulacağı Webrazzi E-Ticaret 2018, 7 Mart Çarşamba Wyndham Grand İstanbul Levent otelde gerçekleşecek.

Gerek dünyada gerekse Türkiye’de e-ticaret hacmi her geçen gün artıyor. Perakendede son dört yılda yüzde 4,2’den yüzde 8,5 yükselme gösteren e-ticaret hacmi 1,6 trilyon dolara çıktı. Geçen bu süre içerisinde kullanıcı sayısı incelendiğinde Avrupa’da 96 milyon, Kuzey Amerika’da 45 milyon, Güney Amerika’da 129 milyon, Afrika’da 225 milyon e-ticaret kullanıcısının olduğu belirlendi. Asya ve Pasifik ise e-ticarette 773 milyon kullanıcıyla en fazla kullanıcı artışı yakalayan bölge oldu. Dünya genelindeki bu artış, Türkiye’ye de yansıdı ve ülkede e-ticaret hacmi, internet kullananların sayısının artmasıyla 30,8 milyar TL’ye yükseldi. Türkiye’de e-ticaret sektöründe yüzde 17,5 ile perakende, yüzde 10,1 ile seyahat, yüzde 3,2 ile bahis kategorileri sıralamada yer aldı. 

E-ticaret sektöründeki bu büyüme rakamlarının önem kazandığı bir dünyada, e-ticaretin nabzının tutulacağı Webrazzi E-Ticaret 2018, 7 Mart Çarşamba günü Wyndham Grand İstanbul Levent’te gerçekleşecek. Gün geçtikçe değer kazanan ve gelecek yıllarda değeri daha da artacak olan e-ticaret sektörü hakkında her şeyin konuşulacağı konferansta, alanlarında uzman konuşmacılar, katılımcıların merak ettiklerini, cevap bulmak istediklerini anlatacak 

İnternet ve teknoloji alanında Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri inceleyerek analiz eden teknoloji bloğu Webrazzi’nin düzenlediği Webrazzi E-Ticaret 2018’de; küresel dünyada perakende ve e-ticaret, perakendede yaşanan dijital dönüşüm, e-ticarette lojistiğin önemi, e-ticarette influencer etkisi gibi konuların yanında dünyanın yeni e-ticaret hedefi olan mutfağı konuşulacak. Tüm bunlara ek olarak katılımcılar, yeni girişimlerle tanışma fırsatı yakalayacak.

Webrazzi E-Ticaret 2018 konferansı katılımcıları sektörün önemli şirketleriyle tanışma fırsatının yanında networking imkanına da sahip olacak. Webrazzi’nin 7 Mart Çarşamba günü düzenlenecek konferansında konuşmacı olarak yer alacak isimler şu şekilde: 

Barış Aşık – askfriendo, Burak Tunçbilek – Facebook, Cüneyt Erpolat – Alibaba.com, Dora “Stratera” Özsoy – Fenomen, Ece Altunmaral – Reflect, Emre Yusufoğlu – Unilever, Ergin Üner – Bisu, Fikret Toydemir – Exastax, Göksel Güren – Vitrinova, Güven Çelikkaya – CC Media, Hande Çilingir – Insider, İrem Çalhan – Fenomen, Kaan Çelikmen – Marks & Spencer/GAP/Banana Republic, Neşe Arın Kutuer – Logiwa, Özge Gürsoy – EY Türkiye, Salih Yılmaz – LC Waikiki, Selim Aykut – Fjord, Serkan Uğraş Kaygalak – İş Bankası, Sonay Berktaş – GazeteEkmekSüt, Umut Aytekin – Hepsiexspress, Yushik Kim – n11.com, Yusuf İbili – B2CDirect. 

Webrazzi E-Ticaret 2018’in sponsorları arasında Türkiye İş Bankası, n11.com, hepsiexpress, CC Media, netmarble Turkey, Bloomberg Businessweek, Harvard Business Review, Netpoint Digital gibi kuruluşlar yer alıyor. 

Her yıl düzenlenen Webrazzi konferansları bu yılki programı şu şekilde; 

– Webrazzi Dijital 2018, 11 Nisan Çarşamba 

– Webrazzi Summit 2018, 17 Ekim Çarşamba 

– Webrazzi Developer 2018, 15 Kasım Perşembe 

-Webrazzi Fintech 2018, 12 Aralık Çarşamba 

2018 yılı boyunca gerçekleşecek tüm Webrazzi konferanslarına Webrazzi PASS ile katılabilir, indirimli fiyat avantajından yararlanabilirsiniz. Dilerseniz havale dilerseniz de online olarak kredi kartınızla ödeme yapabileceğiniz Webrazzi Pass’e; 1, 2 veya 3 adet satın alırsanız birim fiyatı 2.750 TL, 4 ve üzeri adetler içinse birim fiyatı 2.500 TL’den sahip olabilirsiniz.

2018 yılına damgasını vuracak dijital pazarlama trendleri

İstanbul ve Londra ofislerinde müşterilerine hizmetler sunan Netpoint Digital’in yönetici ortağı Aslı Özyağmur Buyurgan, 2018 yılında dijital pazarlama faaliyetlerinin Türkiye’de gerek büyük gerekse küçük işletmelerin gündemine daha fazla gireceğini öngördüklerini belirtti.

Teknolojinin hem yazılım hem de donanım alanında hızlı gelişimi ile birlikte, işletmelerin ve markaların dijital dünyaya ayak uydurması çok büyük önem taşıyor. 2017 yılında hız kesmeden devam eden bu gelişimin 2018 yılında da devam edeceğini öngörmek hiç de zor değil. 

Dijital pazarlamayı kullanmanın farklı yöntemleri olmakla birlikte bu yöntemlerden hangisinin öncelikli olduğu işletmenizin büyüklüğüne, hedef kitlenize ve hedef pazarlarınıza göre değişiyor. 

İstanbul ve Londra ofislerinde müşterilerine hizmetler sunan Netpoint Digital’in yönetici ortağı Aslı Özyağmur Buyurgan, 2018 yılında dijital pazarlama faaliyetlerinin Türkiye’de gerek büyük gerekse küçük işletmelerin gündemine daha fazla gireceğini öngördüklerini belirtti. 

2001 yılından bu yana internet ve dijital pazarlama stratejileri alanında hizmet veren bir ajans olarak 17 yıl boyunca doğru yönetilen dijital pazarlama çalışmalarının işletmelere ne gibi fırsatlar sunduğuna tanık olduklarını belirten Aslı Özyağmur Buyurgan; dijital pazarlama trendlerine ayak uydurmak isteyen işletmeler için Netpoint Digital’in 2018 yılı öngörülerini paylaştı. 

İçerik Pazarlaması (Content Marketing) çok daha fazla önem kazanacak

İnternette reklam modellerinin bir çoğu hedef kitleye ekonomik yöntemlerle ulaşmak amacıyla kullanılmakla birlikte, reklamı yönetmek için hazırlanan yazılımları ve yönetim panellerini verimli kullanmakta zorlanan, programatik satınalma gibi yöntemleri kullanacak kadar reklam bütçesi olmayan işletmeler başta olmak üzere her büyüklükte işletme ve marka için içerik pazarlaması çok daha önemli hale gelecek. Her gün milyonlarca içerik arasında öne çıkmak isteyen işletmeler için kaliteli içerik, doğru mecra ve kitleleri etkileyerek harekete geçirebilecek kişiler (influencer) 2018 yılında da önemini sürdürecek. 

Hikaye anlatımı (Story Telling), Pazarlama ve Halkla İlişkiler’i birbirine yaklaştıracak

Geçtiğimiz yıllarda reklam ajanslarının dijital ajanslarla birleşmesine şahit olduk. Önümüzdeki yıl 360 derece iletişim süreçlerine PR faaliyetlerinin çok daha fazla dahil olacağını düşünüyoruz. Sosyal ağların gelişimi ile birlikte kalabalıkların ve içeriğin artması, markaların kendi hikayelerini hedef kitlelerine anlatmasını zorlaştırmış durumda. Halkla İlişkiler ve Pazarlamanın birbirine yakınlaşarak markaların hikayelerini kitlelere daha etkili anlatabilmesinin önünü açacağını düşünüyoruz. 

Arama motorlarını anlayan ve yeni reklam yöntemlerini kullananlar kazanacak

Özellikle e-ticaret sitelerinin önemli bir trafik kaynağı olan arama motorlarından organik ve reklamlarla gelen ziyaretçi sayısını artırmak ve bu ziyaretçileri müşteriye dönüştürmek 2018 yılında çok daha fazla önem kazanacak. Arama Motoru Optimizasyonu (SEO) tüm işletmeler için daha önemli hale gelecek. 

Sponsorlu içerik, doğal reklam gibi reklam yöntemlerini doğru uygulayan markalar hedef kitlesine daha ekonomik yöntemlerle ulaşacak. 

E-ticaret hem Dünya’da hem de Türkiye’de büyümeye devam edecek

Türkiye’de e-ticaret alt yapısı, pazaryerleri ve ödeme sistemleri konusunda oldukça önemli yol katedilmiş durumda. Stok, operasyon ve kargo gibi süreçleri daha doğru yöneten, verileri daha doğru analiz edip müşteri yolculuğu (customer journey) konusunda doğru stratejiler geliştiren e-ticaret siteleri büyümeye devam edecek. 2018 yılında Türkiye pazarına gireceği öngörülen Amazon’un e-ticaret alışkanlıklarını değiştireceğini düşünüyoruz. Amazon’un stok, lojistik, kargo gibi süreçleri tamamen yönettiği FBA modelinin özellikle e-ticaret’e hiç adım atmayan üretici firmaları ve girişimcileri harekete geçireceğini, e-ihracat’ın önünü açacağını öngörüyoruz. 

Sosyal ağlar önemini devam ettirecek

Sosyal ağların habere ve bilgiye erişim yöntemlerinden biri haline gelmesi, kitlelerin çok daha fazla vakit geçirdiği mecralar olması sebebiyle markaların iletişim kanalı olarak yoğun bir şekilde kullandığı mecralar arasında yerini çoktan almalarını sağlamıştı. Başlangıçta hedef kitleyle doğrudan iletişim için bir fırsat olan sosyal ağlar, doğru iletişim stratejisi geliştiremeyen markalar için yönetilmesi zorlaşan mecralar haline geldi. 2018 yılında sosyal ağlar önemini korumaya devam edecek. Markalar sosyal medyayı daha etkin kullanmak adına geçmiş tecrübelerinden daha fazla faydalanacak. 

Yeni teknolojileri daha fazla tecrübe etmeye başlayacağız

Artırılmış gerçeklik (Augmented Reality – AR) teknolojilerinin hayatımıza daha fazla girdiğini göreceğiz. Başta eğlence ve oyun amaçlı tanıştığımız sanal gerçeklik (Virtual Reality – VR) teknolojileri, ürün satışı, eğitim gibi amaçlara yönelik olarak da kullanılmaya başlanacak. Bu teknolojileri kendi ürünleri için kullanan markaları çok daha fazla görmeye başlayacağız. 

Dijital pazarlama ve PR alanındaki gelişmeler şirketler için büyük fırsatlar sunuyor. Bu gelişime ayak uydurmak isteyen şirketlerin yetkin dijital ajanslarla çalışmaları daha hızlı ve doğru adımlar atmalarına olanak sağlıyor. 

Dijital pazarlama alanında gelişmeleri takip etmek için www.netpoint.com.tr adresini ziyaret edebilirsiniz.

E-ticaret sitelerinde mail pazarlamanın önemi

Çevrimiçi pazarlama için SendPulse. Satışlarını yükseltmek isteyen ve “e-ticaret sektöründe ben de varım” diyen yeni firmalar SendPulse e-mail pazarlama taktikleri ile başarıyı yakalıyor.

E-ticaret sitelerinin en önemli hedefleri marka bilinirliğini arttırmak ve satış grafiğini yükseltmektir. Dijital dünyada en etkili iletişim araçlarından biri e-posta pazarlaması olunca e-mail pazarlaması kampanyaları kullanarak satışları yükseltebilmek mümkün. Mail pazarlama ürünü ile birçok teknolojik yeniliği müşterileri ile buluşturan SendPulse, satışlarını arttırmak isteyen e-ticaret siteleri ve sektöründe iyi bir başlangıç yapmak isteyen firmaları başarıya ulaştırıyor. 

E-ticaret siteleri SendPulse ile hangi e-posta pazarlama taktikleri ile başarıyı yakalıyor?
Günlük ya da haftalık kampanya düzeni oluşturuyorlar. 
Müşterilerine hediye çeki göndererek web sitelerinden devamlı alışveriş yapılmasını sağlıyorlar. 
Gönderileri ilgi çekiyor ve özellikle sosyal medyada paylaşılıyor. 
Müşterilerinin ilgi alanları ve alışveriş yapma biçimlerine göre gruplandırma yaparak e-posta pazarlama kampanyaları hazırlıyorlar. 
Hoş geldiniz, doğum günü, geri kazanma, sepette ürün bırakanlara hatırlatma yapmak gibi pazarlama otomasyonunun yoğun olarak kullanıldığı temel taktikleri kullanarak satışlarını arttırıyorlar. 

SendPulse e-ticaret sektöründe hangi entegrasyonları kullanıyor?
Günümüzde birçok şirket, dijital pazarlama sektöründe güçlü olumlu sonuçlar alabileceği e-mail pazarlama kampanyaları hazırlıyor ve bu mail marketing çalışmaları kendi içinde güncel entegrasyonlarla geliştiriliyor. Güncel teknolojileri kullanıcılarına sunmak için sürekli olarak yeni ürünler ve özellikler üzerinde çalışan SendPulse; WoCommerce, Opencart ve PrestaShop gibi e-ticaret eklentilerinden faydalanmanızı sağlıyor. 

WordPress’deki yeni veya mevcut web sitelerine dayanan hızlı, kolay ve ücretsiz çevrimiçi alışverişe olanak tanıyan Wocommerce, e-posta adreslerine şu bilgilerin otomatik olarak gönderilmesini sağlıyor: 
– Sipariş oluşturuldu 
– Sipariş işleniyor 
– Sipariş tamamlandı. Sipariş işlenmesi sırasında abonelik için onay kutusu ekleyebilirsiniz. Onay kutusunu yerleştirebileceğiniz yerler; ödeme sayfasında ve sipariş sayfasında. 

SendPulse, Wecommerce ile kolayca entegre edilebiliyor
E-ticaret mağazası için özelleştirilebilir bir ücretsiz ve açık kaynak kodlu platform olan Opencart, çok sayıda özellik ve 13.000’den fazla indirilebilir eklentiye sahip. SendPulse ve Opencart entegrasyonu sayesinde web site ziyaretçilerini tekrar web siteye yönlendirmek için web push bildirimleri gönderilebiliyor. Web push; müşterilere haberler, satışlar, sipariş durumu gibi etkinliklerde hızlı bir bilgilendirme sağlar. 

PrestaShop ücretsiz, açık kaynak kodlu bir e-ticaret yazılım çözümüdür. 

Küçük ve orta ölçekli işletmelerin e-ticaret web siteleri oluşturmak için kullandığı PrestaShop ise daha fazla e-posta kampanyası için kişileri toplamak amacıyla e-posta adreslerini SendPulse’a aktarmaya olanak tanıyan bir platform. PrestaShop entegrasyonu kullanan bir SendPulse müşterisinin avantajları şunlardır: 

– PrestaShop’dan SendPulse e-postaları aktarmak. 
– Sadece posta listelerine kayıtlı olan kullanıcıların e-postalarını aktarmak. 
– SendPulse’dan PrestaShop’a e-postaları aktarmak. 

E-posta pazarlamacılığının e-ticaret siteleri için en ilgi çekici avantajı yatırım getirisinin olmasıdır. Güvenilir bir pazarlama danışmanıyla çalışmak süreci basit ve uygun maliyetli yapar. İşinizi büyütmenize, satışlarınızı arttırmanıza ve marka bilincinizi artırmanıza yardımcı olacak e-postalar, sms, web push ve smtp e-postaları göndermenin hızlı, sezgisel ve uygun fiyatlı bir yolu olan SendPulse maliyetten tasarruf etmenizi sağlar.